czwartek, 15 maja 2014

Czy tester perfum jest gorszy? Czy różni się czymś od perfum? Recenzja perfum Britney Spears Fantasy edp

Dziś na warsztat weźmiemy perfumy, które zaraz po włosach są moją największą 'urodową obsesją', dlatego chciałabym pisać o nich dużo więcej. Na początek zajmiemy się kwestią testerów. Czy opłaca się je kupować? Czym one się różnią? 

Otóż niczym. Produkt nie jest ani słabszy ani mocniejszy, jest dokładnie taki sam. Gdyby firmy kosmetyczne wypuszczały na rynek testery inne od perfum, byłoby to niezgodne z prawem, ponieważ tester jest właśnie po t o żebyśmy mogły się zapoznać z produktem, a nie jego zupełnie inną wersją. 
Dodatkowo, nie byłoby to opłacalne, bo musiałyby powstać inne linie produkcyjne. O tym uświadomiła mnie niezawodna Olfaktoria, której bloga serdecznie Wam polecam, jeśli tak jak ja uwielbiacie czytać o perfumach. :) 

Jedyne co odróżnia perfumy od testerów, opakowanie zewnętrze. Testery najczęściej przychodzą do nas w zwykłym, szarym kartoniku, takim jak ten KLIK 


Poza tym testery często, chociaż nie zawsze, nie mają korków. W przypadku takiego Aliena nie jest to żadnym problemem, ponieważ on nie ma korka, więc tester będzie dokładnie taki sam jak perfumy, z wyjątkiem oczywiście wyżej wspomnianego kartonika. 

Moim zdaniem, kiedy kupujemy perfumy sobie najlepiej jest sięgnąć po tester, który możemy dostać w wielu perfumeriach internetowych, (wybierajmy te zaufane, najlepiej jest sprawdzić opinie) ponieważ bywa dużo taniej! Kiedy jednak produkt ma być prezentem, lepiej skłonić się ku oryginalnie zapakowanym perfumom. Ja osobiście, nie obraziłabym się za tester jako prezent, nie miałoby to dla mnie żadnego znaczenia, ale czasem jednak zwyczajnie nie wypada. :) 

A teraz przejdziemy do zapachu Britney Spears
Dlaczego akurat dziś postanowiłam nawiązać do testerów? Z prostej przyczyny, mój flakonik to własnie tester! 
Jak możecie zauważyć, udało mi się trafić korek z czego jestem niezwykle zadowolona. :) 


Fantasy zamknięta jest w przesłodkiej różowej buteleczce. Dla niektórych może wydawać się kiczowata, bo cóż, właśnie taka trochę jest, ale mi się podoba. Wyjątkowo dobrze wygląda na toaletce i jest jedyną buteleczką, którą na niej trzymam, ponieważ nie jest całkiem przezroczysta, perfumy są w pewnym stopniu chronione przed światłem, które nie wpływa na nie dobrze. 

Kompozycja pachnie bardzo słodko. Ja uwielbiam takie zapachy, więc mi pasuje w 100%, jednak dla niektórych może być męcząca. Nie jest to jednak tania słodycz niczym 'perfumy' z bazarku. Jest dość owocowa, ale przede wszystkim pachnie słodyczami. W nutach serca obezna jest biała czekolada, chociaż ja wyczuwam też jakby, hmm watę cukrową? 

Nuty zapachowe
nuta głowy: kiwi, śliwka chińska 
nuta serca: biała czekolada, jaśmin, biała orchidea 
nuta bazy: korzeń irysu, piżmo 

Na samym początku jest zdecydowanie najświeższa, jeśli w ogóle można w tym przypadku mówić o świeżości. Po pół godziny powoli przechodzi w nuty serca, i tu zaczyna się moja ulubiona faza, która jest wyjątkowo słodka. Bardzo delikatnie wyczuwam w nich jaśmin, co również przemawia na ich korzyść, ponieważ jest to mój ulubiony kwiatowy zapach (dlatego jestem niezaprzeczalnie zakochana w Alienie w wersji epd). Na sam koniec robi się bardziej ciężka i piżmowa i mogłabym ją wtedy wąchać godzinami. Ta faza utrzymuje się na ubraniach bardzo długo. 

Zapach jest dobry za równo na dzień jak i na wieczór. Mnie nie męczy pod żadnym względem, chętnie będę sięgać po nie zarówno w letnie jak i w zimowe dni. A w letnie wieczory mmm.. Już nie mogę się wprost doczekać. :D 

Z tego co słyszałam takie zapachy bardzo podobają się facetom.. Dwóch już to potwierdza, muszę też kilku popytać haha. :D

A teraz trwałość. Nigdy nie sądziłam, że perfumy sygnowane imieniem gwiazdy mogą być tak trwałe! Wielki ukłon Britney! 
Jeśli spryskam nadgarstki i szyję rano, to o 21:00 kiedy biorę prysznic i polewam te miejsca ciepłą wodą jeszcze je czuję i to całkiem wyraźnie. Możliwe, że bardzo dobrze zgrały się z moją skórą, ale na uraniach również są nie do zdarcia. Dodatkowo powiem Wam, że codziennie ćwiczę przez około godzinę i przy solidnym wycisku, kiedy pot spływa ze mnie strumieniami czuję Fantasy! Nie, nie żartuję. 

Perfumy idealne? Dla mnie tak! Trwałość bajeczna, zapach idealny, wszystko się zgadza. Myślę, że zostaną one ze mną na bardzo długo. Zdecydowanie są w mojej wielkiej trójcy, razem z Code Giorgio Armani, oraz Alienem Thierrego Muglera, o których w pełnym wymiarze marzę od dawna. 

Gdyby brać pod uwagę Rossmann, cena byłaby jednym minusem, jednak od czego jest Internet i właśnie wyżej wspomniane testery. Ja za swoje 100ml zapłaciłam około 80 zł, na stronie iperfumy.pl. Przy okazji polecam Wam ten sklep, produkty przychodzą ekspresowo, a wybór jest duży. 

Znacie może Fantasy? Jakie są Wasze ulubione zapachy? :) 

Ściskam Was mocno. :)

13 komentarzy:

  1. Moje ulubione perfumy Diora w Sephorze czy innej tego typu drogerii kosztują absurdalną wręcz kwotę! Udało mi się znaleźć sklep, w którym sprzedają testery (choć to chyba nie jest zgodne z prawem ;-)). Zapach i trwałość taka sama, a cena dwa razy tańsza ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ulubiony zapach z Rossmanna za 2 dyszki :D Nie przywiązuję ogromnej wagi do perfum ale może jestem jakaś dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam tester Lancome z Sephory i niczym nie różni się od oryginalnego :) nawet buteleczka taka sama, tylko na mojej pisze: Tester. Not for sale.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam słabość do perfum - te kiedyś wąchałam, ale nie pamiętam zapachu - przy okazji wizyty w perfumerii na pewno wąchnę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię testować perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam Miss Dior Cherie L'eau tester i Miss Dior Cherie w Douglasie. Mam wrażenie, że tester dłużej trzyma. No i był połowę tańszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że udało mi się dostać tester z korkiem;)

      Usuń
  7. Mialam je kiedyś - fakt, ze bardzo trwale... niestety dla mnie za slodkie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam jej zapachu Believe, który jest intensywny, świetny i bardzo charakterystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąchałam już gdzieś fantasy i z tego co pamiętam, to całkiem mi się podobał a jeśli chodzi o testery... to nie mam żadnych oporów... jeśli mogę zapłacić za coś mniej to czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Na to samo zwrocilam uwage ;) Fajnie wyglada

      Usuń
  11. trwałe perfumy, najlepsze co może być. podejrzewam, że i mi zapach by pasował :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawiają mi one wiele radości. :) Odwiedzam każdego komentującego.

Możesz zostawić link do bloga, ponieważ często odnośniki w Waszych profilach nie działają.

Jeśli masz do mnie pytanie zapraszam na mojego aska, odpowiadam na bierząco. :)
http://ask.fm/makeyourhairbeautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...